dinsdag, maart 22, 2005

 

onweer?


09.00u.
Gerommel....
'Onweer?', denk ik nog... maar onweer eind maart..... Tja het zou kunnen.... Ik draai me nog eens om..."De Vrachtwagen van de vuilophaaldienst!!!", realiseer ik me opeens, "en staan onze vuilnisbakken wel aan straat???" In één klap zit ik rechtop in bed.
Ik heb een hoogslaper met een heel vervelende en ongemakkelijke trap, maar op de een of andere manier krijg je daar handigheid in als je haast hebt.
Bij mijn raam aangekomen zie ik dat onze bakken er inderdaad niet staan,
"Shit.... rennen! Ze zijn al bijna hier...!!!!"
Vest aan en met slaaphoofd de straat op om net voordat de vrachtwagen voor ons huis stopt de vuilnisbak aan de rand van de straat los te laten....
GEHAALD!!!!

Comments: Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?