dinsdag, maart 22, 2005

 

verhuizen


Ik ga over een paar dagen verhuizen dus eigenlijk moet ik nu mijn kamer in dozen pakken, maar in plaats daarvan ben ik al drie dagen bezig een blog te maken, een poging tot in ieder geval... Veel leuker dan dozen inpakken! Ik weet alleen nog niet echt hoe alles werkt en dan komt er dus echt niks van het inpakken. Het enige dat ik doe is proberen mijn logs te editen, foto's up te loaden, en als dit niet met het ene programma lukt, dan misschien wel met die andere... en oh, daar is ook een programmatje waar het misschien wel mee lukt... Maar nu is het afgelopen, het MOET echt een paar dagen wachten, anders kom ik nooit in een mooie grotere kamer terecht en dan zal er van m'n blog ook wel niets worden. Blog dus nú in de verhuisdoos en mee naar mijn nieuwe huis :-)

Comments:
Haha, ik heb mijn website ook redesingt toen ik eigenlijk aan mijn scriptie moest werken :)
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?