zondag, april 03, 2005

 

droom


Vannacht droomde ik dat ik zwanger was. Dit heb ik ook al eens vaker gedroomd en meestal heb ik dan 's ochtends als eerste reflex bij het wakker worden dat ik aan mijn buik voel of het echt zo is. Vannacht was het anders. Ik wist namelijk de hele nacht; "ik droom dat ik zwanger ben, dus ik kan niet op mijn buik slapen". Maar weten dat ik het droom resulteerde er niet in dat ik het daardoor kon relativeren, dus bleef ik maar draaien en me zwanger voelen en verder dromen. Ik viel telkens weer terug in die droom. En vanochtend bij het wakker worden is het gevoel dus nog steeds niet weg. En zou het dan ook werkelijk zo voelen als je zwanger bent?


Comments:
misschien wel
 
soms krijg ik s'nachts een erectie, dan kan ik ook niet op mijn buik slapen.
 
Nou, het KAN wel, maar fijn is anders...
 
Nou, ik vind het zelf heel fijn om met mijn erectie in de matras te porren. Ik heb dan ook een matras met gaten, je weet wel... enzo...
 
Ja Suus...ik spreek uit ervaring als ik zeg dat het echt zo voelt. Grappig. Tijdens mijn zwangerschap droomde ik soortgelijke dromen en bij het wakker worden wist ik "ow ja, ik ben deze keer echt zwanger".
 
Volgens mij is het bij Susan gewoon de tikkende biologische klok die voor dit soort dromen zorgt ;)
 
@doktor Florian; Tja, als je de dertig nadert dan wordt het tijd om een man te vinden, funderingen te storten en kinderen te krijgen ;-) hahaha
 
En een HuIS TE koPEN EN EEN Tuin met een HOND
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?