donderdag, april 21, 2005

 

Een bak vol slakken....

Zaterdagavond hadden we aan tafel een heel gesprek over onze leuke huisdieren en dat ze pas rond half twee opduiken. Onze visite vond het allemaal niet zo denderend, dus toen ze de keuken inliep en semi-gilde toen dachten we: grapje, maar nee hoor, daar zat Willie . En die hebben we met z'n allen even aanschouwd en aan ons laten proeven. Willie had namelijk de vinger van Rick bereikt en hij voelde hoe het voelt als een slak eet; een schrapend gevoel van boven naar beneden wat we dus allemaal even moesten voelen! Eerst Rick, toen Esther en als laatste ik. Later die avond(16-4-05), heeft Benji ons ook nog een bezoek gebracht, maar dat was dus weer rond de normale tijd.
De avond erna kwamen Anne en Dagmar ons verblijden met een bezoek

We vragen ond inmiddels al een tijdje af waar de slakken toch vandaan komen en wat hun doel is, helemaal omdat Benji ons vermoedelijk maandagavond weer kwam bezoeken. En tot slot kregen we dinsdagavond Sanne op bezoek, de laatste in deze bak vol slakken. Nu ga ik eerst maar eens bezig een echte plek voor ze te creeeren op mijn blog, want zo kan het niet langer.

Comments:
ik wil dat er een slak naar mij vernoemd wordt! and it better be one hot slak!!
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?