vrijdag, april 22, 2005

 

HTML-en rulez! (met dank aan Roel!)

Geweldig, ik leer HTML, wat leuk! Echt, ik heb gister een klein beetje (echt niet veel) geleerd over wat wat is en welke tags ik moet gebruiken en hoe het zit met kleuren, en het is echt superleuk om te doen. Heb meteen ook maar hier even een verandering gemaakt, waar overigens niet veel html aan te pas is gekomen, maar nu heeft wel elke slak zijn eigen plekje, en de nieuwste slakken komen steeds bovenaan te staan. Tadaa! Ik moet eerlijk toegeven dat het nog niet zo efficient is allemaal, maar ooit leer ik dat en komt het helemaal goed! *grijns*

Comments:
u go girl :) kan je mooi helpen programmeren met simuze!
 
YEEAAAHHH!!!
ik probeer hier zelf ook even of ik het uberhaupt nog kan ik heb het vooral van ebay geleerd haha

--pruil--

ik mag niet html'len in de comment
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?