zaterdag, april 09, 2005

 

Huisdier (Henk)



's Nachts als de lamp in de keuken uit is en het vochtig, regenachtig of een beetje warm en broeierig is, dan hebben we huisdieren in de keuken. Het is dan ook zaak om altijd de lamp aan te doen als je bij ons naar de w.c. (want door de keuken) moet want voor je het weet hebben we er één minder. Telkens als ik er weer één ontdek dan haal ik een kartonnetje te voorschijn en help hem/haar sneller naar buiten, ik ben niet zo'n zoutstrooier. We zullen het er maar op houden dat de slakken die ik tegenkom geluk hebben omdat ze sneller buiten zijn dan in eerste instantie gedacht (als ze dit al bedenken...) en dan ga ik er voor het gemak ook maar van uit dat dat dan hun reisbestemming is, anders zijn ze nog verder van hun doel verwijderd.


Comments:
Natuurlijk... de slakken willen helemaal niet binnen zijn... Ze kwamen in volle vaart op jullie keuken af en ze konden niet meer uitwijken en nu zitten ze gevangen, hahaha!!
 
Let op! Ze willen alleen maar jouw m&m's!

Eindelijk is je blog wat persoonlijker geworden :) Heft Dhr. Lindhout geholpen?

Heb je ruzie met je Huisgenote? Of waarom staat haar link niet bij de links?
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?