donderdag, mei 05, 2005

 

De Geert Wilders werken

Ik heb dat wel eens met vrienden, dan spreek ik ze een tijdje niet. Niets ergs aan, de meeste vrienden met wie dat zo is weten wel dat het goed zit en dan is veel contact niet nodig, kwaliteit boven kwantiteit, zeg maar. Gelukkig hebben sommige van mijn vrienden nieuwsbrieven omdat ze er ook een kunstenaarspraktijk op na houden, en weet ik dus een beetje wat er in hun leven gebeurt.
Zo kreeg ik dus gisteren de nieuwsbrief van Jonas Staal, een goede vriend en kunstenaar uit Rotterdam, waarin ik las over de Geert Wilders werken. Tot zover nog niets aan de hand. Totdat ik las dat hij vanavond in Barend en van Dorp te zien zal zijn om een toelichting te geven over het werk en ik zelfs las dat hij voor het werk is opgepakt door de politie! Behalve trots ben ik nu dus ook wel bezorgd en vraag ik me af hoe het met hem gaat. Ik zit vanavond aan de buis gekluisterd zodat ik kan zien hoe het met hem gaat en wat hij over zijn werk te vertellen heeft.

Jonas Staal zal vanavond vanaf 22.40 te zien zijn in het programma 'Barend en van Dorp' op RTL 4. Hij zal in het programma discussieren over de intenties en achtergrond van het project ‘De Geert Wilders werken’. De eersteberichtgeving over het project door het Rotterdamse nieuwskanaal RTV Rijnmond kan nog steeds worden bekeken en beluisterd op de website van RTV Rijnmond.

Comments:
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
 
Nou, een slechte manier om er achter te komen dat wanneer je een comment delete je dat altijd blijft zien. Het is dus niet zo dat ik negatieve dingen weggooi, want de vorige comment had ik zelf gepost en bestond uit; "check", domweg om te checken of er wel gecomment kan worden.
Censuur is voor mietjes.
 
Waarom voelde je de behoefte om dat te controleren dan?
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?