dinsdag, mei 17, 2005

 

Déjà vu

Vanmiddag kwam ik tot de ontdekking dat ik ergens in het afgelopen jaar heb gedroomd over een situatie die zich vandaag heeft voorgedaan. Déjà vu heet dat toch? Gek dat zo'n droom dan opeens op zijn plek valt. Ik weet ook zeker dat ik het gedroomd heb eerder dit jaar en niet in de afgelopen drie weken waar het prima in past. Ik weet ook nog dat ik het toen zo'n gekke droom vond omdat ik geen verband zag met de dingen in mijn leven op dat moment, et voilà, vandaag is het verklaard.

Nu luister ik naar The Frames - 'Burn the Maps'. De voor mij meest treffende en toepasselijke liedjes zijn 'Finally' en 'Fake' en als je wilt weten wat er gezongen wordt klik dan
hier of hier voor de respectievelijke teksten.

Comments:
Ja, ook mooi, maar ik ga dan toch nog steeds voor "What happens when the heart just stops".... Boehoehoe enzo...
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?