maandag, mei 09, 2005

 

droom

Mijn wekker stond op half acht, maar daar aangekomen kon ik niet uit bed komen dus na een paar keer snoozen drukte ik hem een uur verder. Daaraangekomen kon ik weer niet uit bed komen en na een paar keer snoozen deed de wekker het niet meer en raakte ik in een idiote droom. Ik droomde dat ik vastgehouden werd door een man. Ik was volledig in het zwart gekleed, en deze man wilde steeds aan me zitten wat ik niet wilde; het zou een kwestie van de langste adem worden. Steeds als hij een vinger naar me uitstak weerde ik hem af, en af en toe vochten we echt. Ik beet zelfs een stukje van zijn neusvleugel! Op een zeker moment waren er ook nog twee andere vrouwen en bedacht ik mij dat ik zo even naar de wc moest en dat dat een perfecte gelegenheid zou zijn om te vluchten. Dat ik dan geen pas en portemonnee zou hebben dat moest dan maar. Net toen ik wilde zeggen dat ik naar de wc zou gaan stelde de man aan de meisjes voor om naar de macdonalds te rijden. Ik zou niet meegaan. Ik bereidde me er helemaal op voor dat hij me op zolder zou opsluiten maar toen hij vertrok kon ik gewoon in de zelfde kamer blijven en hij wist nog niet hoe lang het zou duren voor hij terug kwam en of hij wel terugkwam. Ik had een tas met witte kleding mee, dus ik hees me als supersnel in mijn witte kleren en ben er als een speer vandoor gegaan. Verbaasd dat de deur niet vergrendeld werd/was.
Vanaf nu ga ik mijn bed uit als de wekker gaat. Wat een klotendroom!

Comments:
Ik zag je vanochtend nog chagerijnig naar school toe fietsen :)
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?