vrijdag, mei 27, 2005

 

poging plaatsing hond # 7

Gisteren had ik zin in een patatje en als ik dan een patatje ga eten, dan haal ik die meestal in het centrum. Ik eet altijd redelijk vroeg omdat ik elke avond moet werken van half zes tot half tien, dus als ik een patatje ga eten dan sms ik Rick meestal (Súsaa; "Mag ik bij jou mijn patatje opeten straks?" Rick; "jes"), want hij woont lekker vlak bij de patatman en mijn werk.

Aangekomen bij Rick wilde ik hond # 7 bij de voordeur van de onderbuurvrouw zetten, maar tot mijn grote schrik had ze haar voordeur open staan. Logisch wel, want in het trappenhuis was het lekker koel, dit in tegenstelling tot buiten, maar hierdoor durfde ik de hond er niet neer te zetten. Enigszins teleurgesteld liep ik de trap op en toen ik vervolgens daar vandaan een blik haar appartement in wierp zag ik tot mijn grote vreugde hond # 4 daar in de hal zitten;

26 mei

Comments:
wouw!
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?