donderdag, juni 30, 2005

 

Hond # 16 (28-6 geplaatst)

Joe speedboot ophalen. Ruilen eerder, want Rick wil Dormatique's manco lezen, dus eerlijk oversteken. Ik zet mijn fiets tegen de muur en pak het hondje en mijn camera en bereid alles voor zodat het plaatsen vlekkeloos en snel zal verlopen. Terwijl ik aanbel denk ik nog: "Goh, dalijk wordt ik betrapt...", maar merk dat ik dat niet eens zo erg vind, het is meer een constatering van een mogelijkheid. De deur zoemt dat 'ie open kan. Ik trek er aan en stap de hal in, recht op de voordeur van de hondenontvangster af. Mijn hersenen hebben inmiddels het signaal aan mijn lijf doorgeseind dat ik ga bukken om het hondje te plaatsen. Ik maak een doormijnknieëngaande beweging maar net nadat die is ingezet wordt er aan de deur gerommeld en terwijl ik me vliegensvlug weer opricht en me gauw richting trap draai en de camera en hond achter mijn niet zichtbare zijkant verstop, loop ik alsof mijn neus bloedt de trap op en zeg vriendelijk 'hallo!' tegen de man die de deur uit stapt. Dat scheelde niks!

Nadat ik even bij Rick op de bank van de schrik ben bekomen en de adrenaline enigszins is weggezakt loop ik vervolgens terug om de hond alsnog te plaatsen. Dit keer met mijn vest aan met wijde mouwen, zodat wanneer het weer mis mocht gaan, de camera en hond daar makkelijk in kunnen verdwijnen. Gelukkig blijft alles nu rustig daarbinnen dus ook hond # 16 is geplaatst.

28 juni 1

Comments: Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?