woensdag, juni 01, 2005

 

Hond # 8

Vanmiddag even bij Rick langs geweest. Hij heeft een week vrij, prima gelegenheid om hem lekker onverwachts te storen. Ik heb hond # 8 geplaatst; hond # 7 was natuurlijk al weer verdwenen. Het plaatsen wordt wel steeds spannender. Elke keer als ik nu aan kom fietsen of lopen vraag ik me af of ze het plaatsen van de honden en mijn bezoeken al aan elkaar verbindt. Ook zou ze me kunnen zien omdat er een klein ruitje in haar voordeur zit, dus ik begin redelijk goed te worden in door het trappenhuis sluipen en alert te blijven om weg te sprinten of te doen alsof mijn neus bloedt. Toen ik vanmiddag kwam was er opeens een andere flatbewoner in het trappenhuis, dus liep ik onverrichter zake naar boven en toen ze weg was heb ik toch gauw de nieuwe hond er neer gezet.

1 juni 1

Comments: Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?