vrijdag, juni 03, 2005

 

Hond # 9 en #10!!

Vanmiddag tegen twaalf uur hond # 9 geplaatst en wederom van de mogelijkheid dat Rick thuis is 's middags gebruik gemaakt en een heerlijk kopje koffie en een broodje gegeten.

3 juni 1

Afgesproken dat ik bij Rick zou komen eten deze avond, dus toen ik van school kwam ben ik eerst weer even naar huis gefietst om hond # 10 te halen. Ik verheugde me er al helemaal op dat ik weer eens twee honden tegelijk zou zien bij de deur.
Helaas. Bij het plaatsen van Hond # 10 was # 9 al weer weg, maar tot overmaat van ramp kwam er iemand binnen terwijl ik net de gebruikelijke drie foto's wilde maken, dus na 1 foto moest ik het voor gezien houden. Zoals ik bij voorgaande keren wel eens heb gedaan, wilde ik ook deze keer terug om de andere twee foto's nog te maken, maar toen ik de kust veilig waande en terug ging was hond # 10 ook weg! Blijkbaar was het plaatsen dus op het nippertje...

3 juni 4

Comments: Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?