donderdag, juni 16, 2005

 

Nature strikes back!

Mijn buren hebben een hond. Deze hond wordt niet uitgelaten, hij wordt alleen achter in de tuin gelaten waar hij waarschijnlijk al sinds jaar en dag zijn behoefte doet. Ik had me al een tijdje geërgerd aan dit fenomeen en maakte me ook zorgen over wat dit voor de zomer en in-de-tuin-zitten voor gevolgen zou hebben. Nou is sinds een paar dagen de dochter die al uit huis is en kind en man heeft weer terug, en haar woedeuitbarstingen naar kind en andere levende wezens in het buurhuis doen vermoeden dat ze wat probleempjes thuis heeft en een tijdje hier logeert. De ene scheldkanonnade na de ander komt door onze muur heen. Gisterochtend werd ik opeens opgeschrikt door deze; "G*********e, kuthond! Kun je niet gewoon altijd op dezelfde plek schijten!!!"
Verschrikt en enigszins geamuseerd over wat zich daar zou kunnen hebben afgespeeld keek ik door het bovenraam in hun tuin. En daar stond de logeerdochter... heel chagrijnig haar blote voeten af te vegen.

Comments: Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?