dinsdag, juni 28, 2005

 

Traan

En nu wil ik wel eens weten waar de mannen geboren worden die ergens in hun leven verzinnen dat ze een traan getatoeëerd moeten hebben naast hun rechterooglid. Let wel; niet aan de kant van de neus en precies waar de oogleden samenkomen.

Deelvragen zijn:
- wat heeft wie hem aangedaan?
- staat het ergens symbool voor?
- komt er aan het andere oog ook een?
- is hij fan van 'cry baby' met Johnny Depp?
- hebben zijn vrienden het ook?
- is het een statussymbool?
- is dit door vrienden gedaan of bij een tattoo-shop?

Anyone?

Comments:
Er zijn vast mensen die het niet met me eens zijn, maar mijn gedachten zijn als volgt:
Wat hem ook is aangedaan, erger dan zo'n tattoo kan het niet geweest zijn, meer nog dan een symbool is het een teken van laakbare smaak, aan het andere oog komt er zeker geen, Johnny Depp is geweldig, het is niet besmettelijk, tattoos verraden (onbedoeld) altijd een zekere status, en tattoo-shop eigenaren hebben ook vrienden, dus het zou best eens allebei kunnen.
 
Wil zo graag Iets zeggen, schrijven, maar ik weet het echt echt echt niet, ik weet niet eens waarom ik besta en waarom de meeuwen het geluid maken dat ik nu hoor, of waarom ik nu hier ben, en waarom ik kriebels in mijn buik heb, en waarom precies ik dit schrijf, en, NEE JA, waarom, Suusaa, ik heb een vraag: waarom, waarom wilde je dat weten?! ja, dat vraag ik me af. Wie is de man met die traan. Wat wat wat,..!?
 
Het was een man die voor me stond bij de supermarkt gisteren. En die traan viel me opeens op. De man was me sowieso al opgevallen, en de vrouw die hij bij zich had ook. Maar die traan, die deed het hem.

En nu begrijp ik na wat zoeken dat het met moord/gevangenis en, als de traan is ingekleurd, met verlies van een dierbare te maken heeft. Maar of iets van dit het is dat weet ik natuurlijk niet want ik heb het hem niet gevraagd.
 
traan = jailtime
open = ik heb iemand vermoord
ingekleurd = een dierbare van me is overleden
Or something like that...
 
Ja, dat opent dan weer nieuwe perspectieven!
Heb vanmorgen meteen 43 tranen op m'n wang getattoot, hels karwei, maar 'k moet zeggen; het resultaat mag er zijn.
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?