donderdag, juni 30, 2005

 

Utrecht

Aankomend weekend, startend vanaf morgenmiddag, ben ik weg. Naar Utrecht. Kijken of ik nog meer lieve bankjes en prullenbakken kan vinden, een vriendin bezoeken, met mijn huisgenoot de stoffenmarkt afstruinen en in de kroeg zitten en als het goed weer is tussendoor ook nog in bikini voor de Ekko op de steiger bruin bakken. Maar bovenal ga ik naar Utrecht voor de lancering van Simuze.

Simuze zal vrijdag 1 juli officieel worden gelanceerd. Om dit te vieren organiseren ze een openingsfeest op diezelfde dag in de EKKO te Utrecht. De informatieve avond zal gepaard gaan met optredens van Phinx, Sennen, Headfirst, en Van Katoen. De avond zal worden gepresenteerd door Jascha van Roij. Het belooft een drukke avond te worden, dus ik ga op tijd! De entree is gratis en het feest duurt tot 23:00 uur. Na afloop is er het Utrecht DJ-Festival. So that's where i'll be!

aanvang:19:00 uur
start: 20:00 uur
entree: gratis

Misschien tot dan?

Comments:
Zo dat klinkt goed daar ga ik ZEKER naartoe
 
die vriendin, that would be me! leuk man, dan je komt! liefs daan
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?