dinsdag, juli 05, 2005

 

buikpijn

WHAAAA!
AAAAARGH!
GRMBL!
*PIEIEIEIEIEP*

Buikpijn krijg ik er van!
Want ik ben boos!
Maar tegen mijn baas kan ik beter beleefd blijven...
Dat is beter voor me...
Anders ga ik mezelf nog tegen werken...
En dat willen we niet...
Maar god wat heb ik zin om iemand echt heel erg hard op zijn bek te slaan!
'Gelukkig' sta ik nog wel zo in de realiteit dat ik kan bedenken dat ik Bureau Rechtshulp bel nu net (half 1)...
Die dan op hun beantwoorder semi-beleefd vragen of je tijdens kantooruren wilt bellen, wat inhoudt dat je tussen negen en één van maandag tot en met vrijdag kunt bellen want anders zijn ze gesloten.... En nu dus ook! Het is half 1 mensen!!!

Gewoon ademhalen en rustig blijven.....

Ik boos?!? Valt best mee....

Comments: Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?