zondag, juli 10, 2005

 

Hond # 18

Gistermiddag ging ik na het boodschappen doen nog even met Rick mee naar huis, en terwijl hij de post uit de brievenbus haalde, haalde ik hond # 18 uit mijn tas en mijn camera en deed mijn ding. Rick ging al vast naar boven terwijl ik nog foto's ging maken. Terwijl ik de eerste foto maakte hoorde ik opeens een vrouwenstem roepen; "Rawie, ga jij eens bij de deur kijken...!" Ik was net mijn camera aan het instellen om een tweede foto te maken (ik maak er altijd drie) toen ik dus mijn spullen moest grijpen en moest maken dat ik wegkwam. Het enige dat ik kon verzinnen was weer terug naar buiten, dus dat deed ik terwijl ik afdrukte voor de tweede foto. Buitengekomen belde ik maar weer bij Rick aan zodat het net zou lijken alsof ik toevallig aankwam. De zoemer van de deur gaf het teken dat 'ie open kon en ik stapte naar binnen en zei op mijn vriendelijkst en onschuldigst hallo en keek eens naar de hond die de man naast zijn deur had aangetroffen. Hij keek eens vreemd van de hond naar mij, maar ik liep alsof het de normaalste zaak van de wereld was door naar boven en schonk er verder geen aandacht aan. Gelukkig is er altijd een beetje vreemd licht in de hal dus dat ik enigszins rood aangelopen was heeft de man waarschijnlijk niet echt gezien, maar of hij inmiddels weet dat ik de hondenplaatser ben.... Waarschijnlijk begint er wel een lampje te branden want bij Rick aangekomen ontdekte ik dat ik een tas groente 'kwijt' was, die ik dus na teruglopen van mijn route al in de hal bij de brievenbussen aan trof... Nog drie te gaan...

9 juli 1

Comments: Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?