maandag, juli 11, 2005

 

moeite

Op mijn dagelijkse surfrondje doe ik ook altijd de site van Claire Polders aan. Ze is de schrijver van 'De Onfeilbare'; een prachtig boek dat ik heb verslonden, me tot tranen toe heeft geroerd en me aan het denken heeft gezet.
Vandaag kwam ik op haar site en las over een tekst van Steve Jobs, de oprichter van Apple en uitvinder van de Macintosh, die circuleert op het internet. Het is een speech die hij gaf voor Stanford's 2005 graduating class. En na de moeite te hebben genomen om de tekst te lezen heb ik besloten dat Claire gelijk heeft; de tekst is zeker de moeite waard om ook hier te plaatsen;

"I am honored to be with you today at your commencement from one of the finest universities in the world. I never graduated from college. Truth be told, this is the closest I've ever gotten to a college graduation. Today I want to tell you three stories from my life. That's it. No big deal. Just three stories."
klik hier om verder te lezen.


Comments:
Steve rules! (Wel een moeilijke jongen, hoor, vergis u niet). Maar controleer ook regelmatig of 't nog klopt in je hoofd...
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?