vrijdag, juli 01, 2005

 

Regen

Om twaalf uur ben ik klaar bij de schoonmaakmevrouw. Dan kan ik eigenlijk naar huis. Meestal ben ik eerder klaar en blijf nog even kletsen. Nu was ik niet veel eerder klaar maar had ze me nog een uitgebreid verhaal te vertellen, dus om kwart over twaalf stond ik 'eindelijk' bij mijn fiets om naar mijn huis aan de andere kant van de stad te fietsen.
En jawel hoor, de hele ochtend was het droog en kon ik zelfs de ramen lappen aan de buitenkant, en juist op het moment dat ik op mijn fiets stapte begon het; regen. En niet een beetje, nee, met bakken kwam het uit de lucht.
Tja, en dan zit er dus nog maar 1 ding op; gewoon relaxed naar huis fietsen en genieten.
Regen is helemaal zo vervelend niet als je toch naar huis gaat waar je kunt douchen.

Comments:
en een lekke band!
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?