dinsdag, augustus 09, 2005

 

Ogen

rechteroog(18)


Vorige week ging ik naar de oogarts. Ik heb namelijk een rode vlek in mijn rechteroog; een pigmentvlek.
Dat heb ik al jaren, maar de laatste paar weken zeiden mensen opeens weer tegen me:"Jeetje, wat heb je met je oog joh...!!". Dit maakte dat ik besloot toch maar eens naar de dokter te gaan... Verwijzing naar de oogarts was het gevolg, die er met haar deskundige blik naar keek. Zonder én met microscoop, met verdovingsdruppeltjes en een stokje en ook nog met een of ander geel goedje om te meten of je ogen wel vochtig genoeg zijn. Dat laatste was extra service volgens haar... Uiteindelijk ging ik naar huis met een recept voor een of ander middeltje wat ik drie keer daags in mijn ogen moet druppelen, omdat mijn ogen dus te droog zijn. Met als resultaat dat ik nu drie keer per dag het gevoel heb dat ik ontzettend heb zitten huilen. jeuj!!!

Comments:
goed man!!!
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?