woensdag, augustus 31, 2005

 

spiegels

Voordat ik naar Venetie ga heb ik eerst nog een bruiloft.
Vandaag ging ik nog even de h&m in om iets geschikt te kopen en meestal ga dan even snel naar de mannenpaskamer; vaak is het daar minder druk.
Normaal gesproken vind ik het niet zo nodig om uit het hokje te komen om mezelf van veraf te zien in de spiegel, dus het was me nog niet eerder opgevallen, maar toen ik vandaag dat pashokje uitstapte en in de gangspiegel keek was mijn omvang van het ene op het andere moment zeker met vijf centimeter gegroeid en mijn lengte met hetzelfde aantal centimeters geslonken...! Dat spiegels in winkels voor vrouwen bedriegend zijn dat wist ik al, maar dat ze dat ook bij de mannen deden daar had ik naief genoeg nooit bij stil gestaan.

Comments:
Hee Suusaa, ik heb binnenkort ook een bruiloft. Nog geen idee wat ik daar voor geschikts aan moet doen; wat heb jij gekocht?
Veel plezier in Venetië!
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?