dinsdag, augustus 23, 2005

 

woonplaatsen

Al een tijdje ben ik me aan het afvragen waar ik naar toe zal gaan als ik mijn opleiding hier in Enschede heb afgerond. Eerst was het Nijmegen, maar toen werd het Utrecht, en sinds dit weekend is Den Haag ook een goede kanshebber. Ik bedoel...kijk dan..!:

kijkend naar de zee

rollende zee

voetstap in zeezand


buigend in zee


opgekrulde pijpen in zee

close up met zee

adopteer een paal

closeup met zon en zee

sokken in duinpan

dansend in duinpan

Alle foto's zijn gemaakt door Kam

Comments:
Heej Susan, ik dacht laat ik es niet anoniem doen en een berichtje achterlaten. Is mooi Den Haag, met t strand en alles, van die foto's krijg je wel zin om naar t strand te gaan. Dat zouden we in Utrecht ook moeten hebben, maarja grachten zijn ook leuk. Goed dat filmpje over mishandeling, deed niet teveel pijn hoop ik.
groetjes van Arvid(arvidscholten@hotmail.com)
ps leuke achternaam
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?