maandag, september 12, 2005

 

Den Haag revisited

En weer was ik in Den haag, derde keer op (bijna) rij, en volgend weekend weer. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan zegt men... Mijn voeten moesten persé weer in zee. En nadat dat gedaan was, de nodige koffie was genuttigd in het strandpaviljoen en er weer woorden waren uitgewisseld met een lang-niet-geziene vriend, was het tijd om ons naar het centrum te verplaatsen alwaar een hapje gegeten ging worden. De vorige keer dat ik in Den Haag was had ik al kunnen genieten van de goed verzorgde cappucino's van de Boterwaag, dit keer voegde ik er een hoofdmaaltijd(panga-filet met gemengde groenten en risotto) aan toe. Samen met de lang-niet-geziene vriend liet ik mij het eten goed smaken en begon ik zoals al een aantal keren de afgelopen weken te oreren over het prachtige Den Haag, met die zee zo fijn dichtbij, waar de mensen zo vriendelijk zijn, waar ik wel zou willen wonen, waar het beter is dan in Amsterdam wat mij betreft, enzoverder...waarna ik mijn lofzang/betoog even onderbrak voor een toiletbezoek. En daar werd door een klein bordje mijn idylle van dat prachtige en vriendelijke Den Haag ruw verstoord;

lastig 1

Natuurlijk laat ik mij door zo'n bordje niet uit het veld slaan, dus ik ga gewoon zaterdag Den Haag nog weer eens onder de loep nemen en kijken of ik middels eigen opgedane ervaringen mijn mening kan behouden of zal moeten bijstellen.

Comments:
Natuurlijk Suus, tot je dat bordje zag was het de mooiste stad ter wereld. "Het prachtige Den Haag, met die zee zo fijn dichtbij, waar de mensen zo vriendelijk zijn" staat immers ook bekend om de altijd beleefde ADO-supporters, en het met het zo lieflijk klinkende "Kankah" doorspekte zoete taaltje... Pffff....
 
het is toch wel bijzonder sociaal dat ze je er op attenderen dat mocht je lastig gevallen worden je dat kan melden aan de bar.
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?