vrijdag, september 09, 2005

 

schommelen

Ik ben terug. En ik heb een 'leuk' souvenir meegenomen. Mijn evenwichtsorgaan is namelijk een beetje in de war. Het is zoals wanneer je in een trein zit die stil staat, en de trein naast je gaat rijden. Dat gevoel, maar dan de hele tijd, en dan dus schommelend. Zolang ik op een boot zit heb ik helemaal geen last van dit gevoel, maar één stap aan land en daar ga ik; van voor naar achter, een beetje schuin, soms van links naar rechts...

De wereld is een boot, ik zweer het je!

Comments:
you left the landlife
shipping yourself off


ik dacht dat je vandaag terug kwam,
of was dat ook zo, en is vandaag al weer een tijdje bezig..?

kun je 17 sept? dan is er wat. een soort ding. waar jij bij zou kunnen zijn. dat zou best passen. denk ik.
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?