zondag, oktober 02, 2005

 

klompen

klompen

Vandaag had ik zin om iemand met een klomp op zijn gezicht te slaan.
Het had gekund; ik heb de klompen en ik was er kwaad genoeg voor.
Maar als ik er over nadenk wat ik degene dan aan zou doen...
En ik zou me verlagen naar zijn niveau of nog lager en dat is dan ook mijn bedoeling niet.

Terwijl ik op mijn fiets door de stad reed deelde een jongen me naar me wijzend mede; MET..JOU..WIL..IK..NEUKEN!.. Een halve seconde later en drie meter verder was ik opeens ad rem genoeg om KLOOTZAK terug te roepen, waarop de jongen en een vriend van hem hard lachten.
Daarna speelden zich verschillende scenario's af in mijn hoofd.
Mijn klomp in combinatie met zijn gezicht was de beste. Natuurlijk heb ik niks gedaan. Ik had misschien niet eens klootzak moeten roepen want daardoor wisten ze dat ze me hadden geraakt, maar wat moet je dan? Niks zeggen? Aangifte doen? Ik vind het telkens weer opzienbarend dat er mensen op de wereld rondlopen die het nodig vinden om op zo'n manier met hun medemens om te gaan (en af en toe maakt het dat ik zelf ook zo met hen om zou willen gaan).




Comments:
Tsja, ik heb me er maar bij neergelegd dat ik door sommige mannen wordt bekeken als vleeswaar. Ik probeer het dan maar op te vatten als, okee, ik ben in ieder geval nog niet volledig out of the picture.. maar subtiel is anders..
Mannen.. (en dan een opsomminkje met waarheden cq vooroordelen ;) )
 
Of nog erger: van die blaagjes van 16 à 18 jaar die k*nkerhoer naar je roepen. Volgens mij hebben dat soort lui echt niet door waar ze meer bezig zijn.
 
Het is geen compliment of een bewijs dat je niet "out of the picture bent", het is puur bedoeld om te intimideren volgens mij. Bah.

Goed gereageerd. Maar hij is je klomp niet waard, inderdaad.
 
ik werd laatst in enschede baardaap genoemd. maar neuken wou nog niemand met mij...
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?