zaterdag, oktober 29, 2005

 

unisex

unisex

Ik zie het wel vaker, maar dit keer kon ik het niet laten, hier moest een foto van.

Variaties zijn natuurlijk eindeloos en niet merkgebonden maar de variaties die bij mij zo in mijn hoofd opkomen zijn; Gazelle fietsen met bijpassende fietstassen en Gaastra jassen (in mijn blikveld voornamelijk rood, maar dit is niet noodzakelijk).

Het mooiste hieraan is misschien wel dat de mensen inwisselbaar zijn. Het is een universeel verschijnsel. Maar hoe ontstaat het... wanneer word je een unisexstel?

Comments:
mijn moeder maakte zelf haar kleren en voor mij vaak dezelfde ook, in een ander stofje..
ook mijn broer en ik liepen vaak in dezelfde outfit, ander kleurtje welliswaar, rond..
 
Ik hoop niet dat het mij overkomt...
 
in duitsland noemen we dit de "partnerlook". en meestal zijn het niet alleen dezelfde jassen, maar ook dezelfde basballcap, zonnebril, touring-fiets. en hetzelfde utdrukkingsloose lege "we are borg, we will assimilate you"-gezicht.
 
Ooooh ik dacht dat niet meer bestond! Ik vind het wel iets heel schattigs hebben ook. J. en ik hebben wel ooit ongeveer dezelfde bruine leren jas gehad, hij kort en ik een lange maar verder gelijk. We durfden ze zelden tegelijkertijd aan...l.
 
hahaha.. geweldige foto! Het heeft voor mij meer iets 'dommigs'maar aan de andere kant is het natuurlijk ontzettend praktisch. Als het een 'goed'regenpak is, dan is het gewoon een 'goed'regenpak. Boven alles functioneel :)
 
Als het mij ooit overkomt, mag je mij in de gracht dumpen.

Ieks.
 
ik weet dat ik het coûte que coûte vermijd ... al houden we beiden van Adidasjacks ...
 
wauw, hoe durfde je die te nemen? ik krijg al de bibbers als ik me voorstel dat ik daar zo sta en het knopje indruk: hebbes!
 
Is het niet een 'letterlijke' samensmelting van partners?
 
Ik word al een beetje naar als m'n lief en ik per ongeluk allebei een zwarte broek aanhebben, ofzo.. De fietsen en jassenstelletjes vind ik vreselijk om te zien en echt het toppunt van burgerlijkheid, maar ja, wat is burgerlijk, en wie ben ik om daar iets tegen te hebben; waarschijnlijk vinden mensen dingen van mij ook vervelend of burgerlijk.
Toch blijf ik erbij dat unisex erbij lopen vreselijk fantasieloos en saai is, dus jammer (als het om dit soort mensen gaat uiteraard, wie weet zijn er stellen die het op een erg interessante manier toepassen)!
 
Mijn ex-vriend en ik dragen vaak dezelfde vleeskleurige legging...tegelijk. Is dat uni(ek)sex?
 
@easy: dat is (bijna)uni, uniek, een enieke ex, en misschien zelfs sex. Maar unisex... nee, want als ik het goed begrijp dragen jullie samen 1 kledingstuk, en voor unisex geldt denk ik toch dat het twee exemplaren van hetzelfde kledingstuk moet zijn. Misschien een suggestie om er nog 1 te kopen en die er ook bij aan te doen samen? Wie weet blaas je daarmee de relatie ook nog nieuw leven in...
 
We probeerden het, maar twee vleeskleurige leggings overelkaar was veel te warm en strak.
Ik denk dat ik hem maar weer dump, ik vind jongens met rode glimmende leggings veel interessanter!
 
Trouwens, gisteren zag ik de overtreffende trap; twee stellen middelbare-leeftijd-fietsvrienden-flappies en die hadden alle fokking vier dezelfde rode fleece-trui aan!!!
Kep ze natuurlijk allemaal een nekschot gegeven, eerlijk is eerlijk.
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?