woensdag, oktober 26, 2005

 

Watch that video!

14-10-2005 19_14_0021

Ik heb een plek gevonden waar ik de video van mijn performance kon uploaden (met dank aan waeske). Er zijn verschillende manieren om dit te doen, maar bij sommige mag je geen films met copyright plaatsen en bij anderen lukte het gewoon structureel niet. Als je meer informatie wilt over video's uploaden en bloggen klik dan hier.

Bij google-video is het me dus nu gelukt! Dus:
watch that video!

En natuurlijk ben ik benieuwd wat u allen er van vindt dus schroom niet om uw mening te geven.



Comments:
Heel boeiend, dit.
Fascinerend om naar te kijken.
En inderdaad, op straat zouden de reacties waarschijnlijk anders zijn. :-)

Zit nog een gedachte achter de performance?
 
Via Anne-Lise naar je log geklikt en zomaar de hele video bekeken. Geweldig.
En nu kom ik te laat!!
 
@Petra: Thanx! Geen problemen gehad door het te laat komen?
 
Bbrrr... ik voel me al beetje vervelend door ernaar te kijken. Voel me precies in hun plaats in hun persoonlijke ruimte aangetast. Maar dat is sowieso denk ik iets gevoeligs bij mij.

Wel knap hoe je er zo mee speelt...
 
of dat googlevideo ding werkt niet of het is traag als iets met een nauwe trechter...
 
@docflo: Heb het even gecheckt, doet het bij mij prima...
 
bij mij dus niet
 
Ik kan het bijna voelen als ik naar de video kijk, mooi intiem.
 
goed zeg!
 
Fascinerend om de reacties op nabijheid en interactie te zien! Neem aan dat je het weloverwogen zo hebt gedaan, maar associatief gebruik van geluidsbestanden kan de reacties verheftigen, mmm, of verslappen.

laat dat laatste maar, het is mooi om te zien zo!
 
@felix: geluidsbestanden...???
 
@Susaa: ja, onrustige geluiden bv, kan helpen mensen uit hu8n evenwicht te halen. of juist heel lieflijk, waardoor er iets moois gecreerd kan worden
 
Iedereen die denkt dat er geen taboes meer bestaan weer eens erop gewezen dat dat nog best wel meevalt. In de persoonlijke sfeer zijn er nog veel revoluties te gaan. Gelukkig maar.

Daarbij moet ik wel zeggen dat ik het goed vind dat je zoiets doet, maar dat het me na een minuut al wel begint te vervelen. Persoonlijk hou ik van iets "vrolijker" werk. Misschien hetzelfde bereiken met een compactere performance?
 
Oeh... pijnlijk... krijg er ook wel beetje Zen-gevoel bij. Be..here..now..
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?