vrijdag, november 25, 2005

 

Popcorn


Ik zit vol.
Te veel gegeten.
Van de enorme bak popcorn die mijn broer in de pauze kocht.

Ik was namelijk naar Harry Potter met mijn broer.
Verjaardagscadeautje. Al vier jaar achter elkaar gaan we rond mijn verjaardag naar de Harry Potter film.
En dat begint toch wel een fijne traditie te worden. Vanavond deed het me opeens heel erg denken aan toen we klein waren en we altijd samen in dezelfde stoel zaten en tv keken.

Dit was een goed begin van mijn verjaardag!

Comments:
Gefeliciteerd!
Zingen? Of alleen in gedachten?
 
@Oh!: Zingen! Hardop!
 
Gefeliciteerd! ik ga- als alles goedkomt- vanavond.. (maar dan moet E het wel redden in Enschede te belanden.. snik.. doodeng allemaal)
 
Gefeliciteerd!! ( Alvast? Nog?)
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?