donderdag, november 17, 2005

 

rew.


Ik zat aan tafel bij mijn oom en tante. Dat was zo, dat wist ik zoals je dat weet dan. Het was in hun keuken en ik zat met mijn rug naar de deur van de gang. Voor me stond een bord met stamppot andijvie. Dus die at ik leeg. Maar terwijl ik nog niet op de helft was ging de deur naar de gang open en kwam er een man binnen met getrokken pistool en schoot me neer.

'Hmmm ', dacht ik, 'dat moet anders kunnen...'

Ik zat aan tafel bij mijn oom en tante. Het was in hun keuken en ik zat met mijn rug naar de deur van de gang. Voor me stond een bord met stamppot andijvie. Dus die at ik leeg. Dit keer sneller dan de eerste keer. Maar terwijl ik nog een kwart moest ging de deur naar de gang open en kwam er een man binnen met getrokken pistool en schoot me neer.
'Hmmm', dacht ik, 'ik moet dus nog sneller eten...'

Weer zat ik aan tafel bij mijn oom en tante. Het was in hun keuken en ik zat met mijn rug naar de deur van de gang. Voor me stond een bord met stamppot andijvie. Dus die at ik leeg. Nu nog sneller dan de tweede keer. Maar bij de laatste hap ging de deur naar de gang open en kwam er een man binnen met getrokken pistool en schoot me neer.
'Nou ja!', dacht ik, 'nu moet het maar eens afgelopen zijn met dat gedoe...!'

Aan tafel bij mijn oom en tante in hun keuken en ik zat met mijn rug naar de deur van de gang. Voor me stond een bord met stamppot andijvie. Dus die at ik leeg. Ik geloof dat ik nog nooit zo snel heb gegeten. Ik stond op en deed de deur naar de gang open en... vertrok



Dit droomde ik een tijdje na de schietpartij waar ik te dicht bij in de buurt was geweest. En dan is dit nog de verkorte versie... Ik voelde me geweldig toen ik wakker werd!

Comments:
Wel handig dat je je droom zo zelf in de hand hebt.
Eng trouwens zo'n schietpartij.
 
Controle over je dromen, dat schijn je te kunnen oefenen.
Mij is het vroeger een paar keer 'overkomen'. Dat ik halverwege een nare droom toch iets fijns erbij kon dromen.
 
@ Oh: Ja Oh, dat klopt. Dat heet 'lucide dromen'.
Heel interessant, maar je moet er ook voorzichtig mee zijn, als je bijvoorbeeld niet zo lekker in je vel zit, kun je het beter niet doen.. heb ik gehoord. :-)
Ik heb een site gevonden over lucide dromen:
http://www.ld4all.nl/
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?