dinsdag, november 08, 2005

 

Statistiekenwedloop?

telhmm

Zoals zovelen heb ik een teller op mijn site. Leuk.
Maar niet als die opeens besluit het niet meer te doen. Eind oktober bleven mijn tellertjes opeens hangen. En ik merkte dat doordat er wel mensen comments schreven, maar die bezoekers waren niet geregistreerd...hmmm...

Ik had al best een mooi bezoekerstotaal, dus om nou die teller er zo maar af te gooien dat leek me niks. Dus ik maakte een nieuw telproject aan en zette deze teller op dezelfde site. Fijn. Nu telde er ten minste nog één teller mee.

Een paar dagen na de installatie van deze extra teller waren mijn andere tellers opeens 'down for maintenance'. Ahaa, dus er was wel degelijk wat mis met de tellers en het was dus niet zo dat mijn tellers gewoon hun limiet hadden bereikt. Pfieuw.

Niet veel later waren mijn andere tellers ook weer aan het tellen geslagen. Gelukkig. Blij dat ik ze niet van de hand had gedaan.
Echter wie schets mijn verbazing...!!! Mijn oude teller wordt oud. Hij ziet het denk ik allemaal niet meer zo goed, of knijpt af en toe een oogje dicht of misschien doet 'ie wel een middagslaapje...
Misschien is de nieuwe teller wel gewoon een strebertje, probeert 'ie een wit voetje bij me te halen hopend dat ik hem niet weer weg doe nu de anderen weer tellen, of doen ze gewoon een wedstrijdje, dat zou natuurlijk ook nog kunnen.

In ieder geval telt de nieuwe teller steeds een paar bezoekers meer; wat begon met 1, is inmiddels een verschil van 10 bezoekers geworden en ik snap werkelijk niet hoe dat nou kan...

Comments:
Misschien telt de ene teller je eigen bezoekjes mee, en de andere niet?
 
Heel maf. Wat Petra zegt, zou kunnen. Dat je een bepaald IP bij de ene teller wel blokkeert en bij de ander niet.

Anders zou ik het ook niet weten.
 
Interessant he, die tellingen. Ik ben ook altijd teleurgesteld als ik onder mijn gemiddelde blijf hangen...terwijl dat echt nergens op slaat, eigenlijk.
 
Het verschil is inmiddels twaalf, en ik heb met het ene tellertje niets anders gedaan als met het andere. Ook mijn eigen ip-adres geblokkeerd. Dus een raadsel blijft het...
 
heb ook last van haperend tellertje. maar om nou weer opnieuw te beginnen, vind ik ook weer zo wat.
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?