vrijdag, december 02, 2005

 

boek(en)

Ik had een tijdje terug voor een van mijn projecten een boek gereserveerd bij de bibliotheek. En vandaag was de dag dat ik het kon ophalen. Na wat gepluis op de rest van de vele planken besloot ik dat het toch maar bij dat ene boek zou gaan blijven. Ik ben nou eenmaal niet goed in boeken uitkiezen als ik alleen maar de ruggen zie.

Bij de uitleenbalie aangekomen zag ik een grote stapel pakjes liggen. Met streepjescodes. En een vlag waarop stond: te leen!
Nieuwsgierig als ik ben vroeg ik natuurlijk wat dat te betekenen had...
Bleek dat de bibliotheek allerlei boeken als cadeautjes heeft ingepakt die je kunt lenen zonder dat je weet welke het is. Wat een leuke verrassing!

Dus op deze manier kwam ik toch nog met drie boeken thuis.

boekcadeau

-edit-
Het ene boek heb ik meegenomen voor een vriendin, dus ik weet niet of het wat is want ik moet het haar nog geven. Het boek voor mezelf is "Als een god in Noord-Brabant" met losse verhalen van o.a. Godfried Bomans en J.A. Deelder dus ik denk dat ik daar wel plezier aan zal beleven, hoewel ik niets heb met Noord-Brabant, maar ja wat niet is kan nog komen...

Comments:
En? Waren het ook nog boeken die je wel interessant lijken??
 
Wouw! wat een mooi idee. Wat zat er in? wat zat er in?
 
jemig, daar word je wel nieuwsgierig van zeg!
 
Leuke actie, ja!
Dat doen ze hier in de buurt niet.
 
Wat een leuk idee! Ik zou er ook heel nieuwsgierig van worden!
 
Dat is een leuk idee!
 
echt leuk!!!!
ik heb gister St gevierd, had samen met 1 ander persoon lootjes getrokken dus het was heel spannend wie wie had. Grappig dat het zo prikkelt he, een PAKJE, maakt niet uit dat er zoveel onzin in kan zitten, elke keer weer zijn wij (wij, mensen, ahum) nieuwsgierig!...
 
Wat origineel, de bieb hier in Arnhem doet dat geloof ik niet. Alhoewel het zou maar zo kunnen. Ik moet toch maar weer eens naar de bieb!
 
Ik was die ene met het mysterieuze boek. 'Schrijvers' van Jessica Durlacher. Ben al halverwege. Je blijft lezen, dus een goed boek. Dankjewel Suzaa!!
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?