woensdag, december 28, 2005

 

..en tot stof zult gij wederkeren


Geleende schoenen brachten me naar de plek waar we het laatst samen waren
Waar we onze laatste maaltijd samen aten
en waar we wisten dat dit het afscheid was

De geleende schoenen droegen me er over heen




__________

Ik dacht ik doe mijn klompen aan in de trein. Dan kan ik ze uit doen als ik wil. Dus mijn gewone schoenen pak ik in.
Not.
Aangekomen in Den Haag blijkt dat ik maar 1 schoen heb ingepakt. En op klompen het strand bewandelen leek vragen om problemen.
Bijna was ik naar de stad gegaan om goedkope schoenen te scoren... gelukkig kon ik een goed paar lenen.

Op het strand aangekomen blijkt alles weggehaald wat er altijd staat. Geen strandpaviljoen te bekennen.

Er rest niets dan zand.

Comments:
en frisse lucht, waardoor je weer rode wangen krijgt.

heerlijk toch? die warme chocomel drink je dan maar thuis..
 
@ceebee:
ik ben gewoon net zo lang doorgelopen tot ik bij kijkduin was, waar ik poffertjes heb gegeten! en toen dus weer terug naar Den Haag haven waar mijn fiets stond. Heb dus zo´n vier uur heerlijk gewandeld.
 
aha, de seinpost! ;-)
 
ja wist je ook dat seinpost mensen hebt ontslagen op eerste kerst dag ik vraag me dan af of die poffertje dan nog lekker smaken bij meneer scrooged
 
de strand tenten zijn er altijd van april tot oktober
 
en wat vondt je van die lichtbollen op kijkduin susaa
 
Wauw, symboliek te over!
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?