donderdag, december 01, 2005

 

knip


Vanavond zat ik wat te kletsen met een vriendin op msn. En ik deed wat ik wel vaker doe; een beetje aan mijn haar plukken. Alleen dit keer voelde ik de hele tijd van die knoopjes. Je weet wel, van die stukjes haar die dan in elkaar gaan zitten aan het eind. En na een uur of wat met de vriendin te hebben geklets en aan mijn haar te hebben geplukt was de knoop doorgehakt. Die stukjes moesten er af! Dus:

msngesprekhaar

De narigheid is alleen dat ik nu steeds meer plukjes vind die er af moeten, ik niet zelf bekwaam ben in het haar knippen, en hoe meer ik knip, hoe meer ik denk "Ah, daar moet ook nog wat af..." Kortom, Ik moet nú ophouden met knippen anders ben ik morgen kaal...

afgeknipt haar

Comments:
raaaaaarrrrrr!
 
maar ik ken het wel... met dat zelf knippen.. is wel leuk he! maar bijna een beetje te spannend!
heb je nu nog haar?
 
Want erbij knippen, dat kan niet!

Het ziet eruit als best veel. Je bent toch nog wel toonbaar? :-)
 
@Oh!: Ja, ik ben nog wel toonbaar gelukkig. Maar ik ben denk ik echt net op tijd gestopt met knippen :-)
 
Stoer hoor, zelf je haar knippen! Ik heb het één keer gedaan en ben toen wel te laat gestopt. Nu knip ik alleen nog het haar van huisgenoten.
 
Ik ga morgen toch maar naar de kapper...
 
Hhhhhh, wat enorm grappig ben jij! X Jules
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?