vrijdag, december 30, 2005

 

sneeuw 2


Vanochtend heb ik op het strand doorgebracht. Dat wit was. Van de sneeuw.

In mijn euforie belde ik Rick. Om hem de zee te laten horen die beduidend anders klinkt zo met die sneeuw aan de rand. Nadat ik mijn telefoon bijna ín zee hield was hij volgens mij wel overtuigd.

Vervolgens belde ik mijn vader want ook hij moest in mijn vreugde delen. Hij vroeg hoe het met me ging, waarna ik hem enthousiast toeriep dat hij ook eens naar de zee moest komen, dat hij dit echt moest zien..! Waarop hij zei; "Dat heb ik al een keer gezien." (...)

Vervolgens vond ik het tijd om verder alleen te genieten van dit schouwspel.

Heel Den Haag is in de loop van de nacht en de afgelopen dag dichtgesneeuwd. Er rijdt geen tram en er gaan geen treinen in of uit.

Als het zo doorgaat kon het nog wel eens zijn dat ik oud & nieuw hier vier.

En na een dag als vandaag, met goed gezelschap en heerlijk eten baart me dat nog niet zoveel zorgen.


Comments:
nou als je met oud en nieuw blijft in den haag dan moet je naar scheveningen gaan het strand dan natuurlijk
 
@ anonymous(ik denk keizer?): Ik zag dat ze ook een heel grote soort van brandstapel aan het bouwen zijn in de haven, dus ik zal eens checken wat er allemaal te doen is. Wat is er precies in Scheveningen?
 
Bijna jammer dat het is gaan dooien, dus. ;)
 
Heerlijk het strand, ik kan daar ook zo vrolijk van worden.
Fijne jaarwisseling! En een gelukkig en gezond 2006 vol liefde ;)
 
Ik had ook strand met sneeuw. Ongelofelijk mooi!! Veel plezier.
 
Oooooh jaaaaaah?
 
@ Rick: jaaaaaaa!
 
Ooooooooh!
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?