woensdag, december 14, 2005

 

verbaasd

Mijn ogen beginnen wat meer open te worden. Ik heb niet meer de hele tijd het gevoel dat ik door een donkere mist naar buiten probeer te turen. En dat scheelt energie.
De zon schijnt.
Net regende het zomaar.
Het stoorde me niet, ik werd er zelfs blij van want het kwam zo uit het niets dat het een wonder leek; de regen in stroom tegen een lichte blauwige achtergrond.
Onwillekeurig zocht mijn blik een regenboog, die ik niet vond maar wat niet gaf.

Al surfend vond ik net op een ander blog mooie woorden.
En tot mijn grote verbazing waren het de mijne... als reactie op
de hare.

Ik ben blij met mijn weer ruimer wordende blik.

Comments:
Is dit verkapte sluikreclame? ;)
 
@Oh!: Werkt het dan? ;-)
 
@ Súsaa: mwa. In ieder geval één extra pageview.
 
En over een weekje worden de dagen weer langer...
 
Niet zien doet je inzien dat wat je ziet gezien mag worden.
 
@peet: Wat fijn! Ik zat me deze week al een paar keer af te vragen wanneer de langste nacht zou zijn. Ik kan niet wachten!
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?