dinsdag, december 06, 2005

 

zon

Het zijn dagen als deze.
Dagen die maken dat je bed 's ochtends nog zo lekker voelt.
Die maken dat je niet eens door hebt dat het al half tien 's ochtends is omdat het nog steeds best donker is in de kamer.
Die maken dat ik tien keer liever sneeuw, snijdende kou en zon heb.
Die me het gevoel geven dat de hij al weer voorbij is en ik nog steeds niet wakker.

Dagen die gewoon niet licht willen worden.


Díe maken dat ik denk; 'Ik moet maar eens onder de zonnebank.'

Nou heb ik dat al heel vaak gedacht, maar vanavond ga ik het ook doen. Want als de zon niet naar Súsaa komt dan zorgt Súsaa wel voor haar eigen zon!

Comments:
had dit weekend dezelfde gedachte. Helpt wel, je ziet er meteen een stuk appetijtelijker uit!
 
Wacht, ho stop, je bent toch je éigen zonnetje?
 
@Oh!: Nu wel ja, ik gloei helemaal en ruik naar een soort van cocosachtig geurtje... Zou de zon dat ook doen?

In ieder geval ga ik dit zeker vaker doen!
 
Ik moet ook even wat bleekheid van me afschudden.
 
O, lekker!
 
Ik wemel ook altijd van die voornemens in de winter. Ik woon nota bene TEGENOVER een zonnebank, die geen drol kost.
En ik ga maar niet!
(Ik wil ook naar kokos ruiken, snif...)
 
@Helena: Ik kan alleen maar zeggen; doen! Ik heb er ook een paar jaar goede voornemens opzitten voordat ik nu eindelijk ben gegaan maar het is zoooo de moeite waard!
 
kokossssSSSS!
 
Zo'n dag dat ik me ziek meld...
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?