dinsdag, januari 10, 2006

 

(bl)auw

trapval

Zachte sokken op een onbeklede trap. Het is lang goed gegaan, maar gisteravond lag ik dus beneden. Maar niet voordat ik eerst met elk onderdeel van de linkerkant van mijn lichaam iedere traptrede even had 'aangeraakt'.

Mijn huisgenoot kwam verschrikt de gang in rennen. Dit was de tweede keer in drie weken dat ze me op deze plek onderaan de trap vond. In een actiefilm zouden de personages elkaar aankijken en zeggen; "We must stop meeting like this...!" (Gelukkig was ik de vorige keer niet gevallen; dat is een heel ander verhaal). Even een warme douche op stramme spieren en koude lap op gekneusde vingers en daarna ging het best goed gisteravond. Vandaag echter...

Ik ben blauw! Auw.


Comments:
Haal bij de drogist of zo wat magnesiumcapsules. Het werkt echt tegen pijn in de spieren.
 
@donp: Dank je, dat ga ik morgen meteen doen!
 
Auw! Beterschap...
 
Ah, je krijgt het hele spectrum nog. Paars, groen, geel.
Sterkte!
 
Ach, zolang je niets gebroken hebt? Maar misschien moet je voortaan toch maar wel schoenen aandoen, of van die slofjes met een zooltje.. voor de grip.
 
Ik ben nu wel benieuwd naar het 'andere verhaal'.
 
Wauw, foto's. Een serie van alle nog te komen kleuren...
 
Ik gebruikte laatst de zoldertrap als glijbaan, was ook geen feest. Maar jij hebt 't zeker ook niet op film?
 
Dus nu rennen naar die gamma zonder te struikelen zou ik zeggen! =)
 
Voor mij was dat genoeg om een gebroken staartbeentje eraan over te houden. Hopelijk gaat het jou beter af!
 
Heb je hem nu al bekleed? Al weer terug bij je normale kleur?
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?