maandag, januari 16, 2006

 
Abnormale Overeenkomsten - Poster
Poster door Mark, foto's en kleding Jasmijn


De expositie is van 16 januari tot en met 20 januari te zien in hal 1, voorin de AKI.
Deze expositie geeft een beeld van het werk van de 3de en 4de-jaars studenten van de afdeling Gemengde Media.

Bij deze bent u allen uitgenodigd om te komen. De opening van deze expositie is, zoals vermeld, op 17 januari 2006 om 16.00 uur.


Locatie:
Aki
hallenweg 5
Enschede

Openingstijden:
ma-do 09.30 - 17.00 uur en 19.00 - 21.30 uur
vr 09.30 - 17.00 uur

Voor het werk dat ik exposeer:
klik

Comments:
Een beetje te ver weg voor mij. Ik doe het wel met de foto's. Leuk!
 
mooi foto pop!
 
Da's ook voor mij ver weg!
Krijgen we een fotoreportage?
 
Wat jammer dat het niet in het weekend is, dan heb ik voor het eerst een auto tot mijn beschikking en had ik kunnen gaan.. Ik blijf het nog steeds een stoere pop vinden. Volgens mij kan je daar ook nog hele verhalen om breien, als je dat al niet gedaan hebt...
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?