woensdag, februari 08, 2006

 

the Debbies spelen!

Debbies Cartoon

Aanstaande donderdag 9 februari spelen the Debbies in Metropool Hengelo (OV).
Ze spelen in het voorprogramma van Ruckfallzieher. En ik zeg u; HET IS EEN AANRADER!
Bent u nog niet overtuigd door mij, laat u dan overtuigen door de muziek die ze maken. Ga naar hun site, klik op mp3 en leg uw oor te luister.

Wát zeg ik? Download gewoon sowieso hun nummers, want natuurlijk is het fijn om er bij te zijn en ze live te zien, maar de nummers hebben om te luisteren wanneer u maar wilt, daar is ook wat voor te zeggen.

Ik ga het allebei doen. Hopelijk u ook en dan zie ik u daar. Kunnen we later tegen elkaar zeggen dat wij ze nog zagen, toen, in dat kleine zaaltje in Metropool, toen ze nog niet zo bekend waren...

Comments:
Maar Hengelooo is zo ver weg. Ik houd het wel bij de Mp3...
 
Hè, morgen ben ik ergens anders.

Wel verslag doen, dus. ;)
 
Suus, danka voor de werbung!
Het was fijn, Hengelo bedankt, ik fietste in een kwartier terug naar Enskullday, ik hield rekening met een kolonne Debbies-fans, maar 't was lekker rustig!
Yo!
 
hoe was het?!!
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?