maandag, februari 06, 2006

 

puzzelen


Misschien bent u benieuwd wat ik doe nu ik niet zo frequent post...

Het is bijna hetzelfde als puzzelen, vooral het deel 'er niet bij weg kunnen lopen zonder te blijven kijken of je toch nog een passend stukje ziet'.

Ik zoek de dubbelen in de zak met zo'n 500(waarschijnlijk een te lage schatting) fotorandjes, die ik van de aardige mensen van het postkantoor gekregen heb. Eerst kreeg ik alleen maar enkelen, maar nu studenten twee foto's in moeten leveren voor hun ov-chipkaart dus dubbelen... en die liggen niet op volgorde of netjes aan elkaar in die tas... pffff.

fotorandjes pasfotorandje5)

Gisteren was ik na een dag fotorandjes uitzoeken naar de kroeg en merkte opeens de 'beroepsdeformatie'; terwijl ik naar de mensen keek schonk ik met name veel aandacht aan hun hals/kraag/trui, want ja, stel dat er nog een exemplaar van die zou rondlopen, hoe zou ik die dan herkennen....


Comments:
Yes, ik lig daar rechtsonder in het hoekje!!
 
@Petra: met dat groene truitje en dat blonde haar...?
 
@Petra: ik vind je wel een beetje een leeg gezicht hebben hoor ;)
 
Het lijkt me geestdodend.
Of is dat het juist niet?
 
Ooo, geweldig! Ik ben heel benieuwd naar het creatieve resultaat! En dat je dat zomaar hebt gevraagd daar, cool :)
 
En dan de voor de hand liggende vraag: waarom?
 
Ik ga mee met de vraag van CeeBee, waarom? Ik wil best mee puzzelen hoor.
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?