zaterdag, maart 25, 2006

 

fietsen

Donderdagavond fietste ik rond zeven uur 's avonds naar huis. De lente liet haar sporen al na, het was niet zo koud, de lucht was prachtig tegen-kobalt-blauw-aan, dus ik genoot en maakte geen haast. En al gapend realiseerde ik me opeens dat dit waarschijnlijk een heel korte periode is dat dat kan, als het warmer wordt maar de lucht nog niet gevuld is met allerlei insecten die precies in de baan vliegen waar jij fiets;

met mond open en zonder hand ervoor gapen op de fiets!

Comments:
Ik heb anders mijn eerste muggenbulten al binnen...
 
Och houd op, ik wil niet!
Elk jaar hap ik weer hele volksstammen van die beestjes op. Ieks.
 
@Petra en Oh!: Het eerste vliegje is geloof ik al weer in mijn keelgat verdwenen :-§
 
Ja, muggen, die heb ik ook al gesignaleerd. En vliegjes smaken niet, bleh!
 
Ja, muggen, die heb ik ook al gesignaleerd. En vliegjes smaken niet, bleh!
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?