woensdag, maart 15, 2006

 

zwemmen

Soms kun je het gevoel hebben dat je in het midden van een groot zwembad dobbert.
Zelf weet je nog niet zo goed welke richting je het beste op kunt zwemmen om bij de kant te komen.
Dus als iemand aan de kant dan roept dat je naar links moet, dan doe je dat maar, want watertrappelen dat hou je niet eeuwig vol. Maar terwijl je naar links aan het zwemmen bent is er nog iemand aan de kant verschenen die je toeroept dat je toch echt beter rechts kunt aanhouden. Tja, het zou zomaar kunnen. Het is ook wel iemand die dat soort dingen vaak wel door heeft. En jij weet in ieder geval nog niet welke kant je op moet dus de ommekeer naar rechts is snel gemaakt. Zo verschijnen er langzaam maar zeker steeds meer mensen aan de kant. Die allemaal het beste lijken te weten welke richting je op moet zwemmen om aan de kant te komen. De kant die jij maar niet weet te bereiken. De kant waarop zij staan, dus zij zullen het wel weten. Het voelt alsof je rondjes zwemt, en inmiddels ben je meer moe dan als je was blijven watertrappelen, terwijl je nog niets verder bent... De beste stuurlui staan aan wal, dat is duidelijk.

Je voelt eens met je tenen of je misschien niet stiekem toch kunt staan daar... en rust wat uit terwijl je bedenkt aan welke kant jij eigenlijk het liefste geraken zou.

Comments:
En ondertussen blijven zwemmen? Of gewoon lekker doen wat je zelf wilt!
 
en niet onderweg verzuipen!
 
Als ik in het water moe wordt ga ik drijven... op mijn rug en dan rustig blijven ademen, kan ik heerlijk lang volhouden en is zo heerlijk ontspannend. ;)
 
Hopelijk weet je het snel.
Want van watertrappelen word je uiteindelijk wel heel moe!
 
de bodem
van de zee:
heb je minder
last
van golven
en verstomt
het buitenaf
 
Als ik jou was zou ik eens aan de badmeester vragen wat 't handigste is.
Hij heeft ervaring met dat soort dingen.
 
ligt er ook maar helemaal aan of je a, b, of (mini) c hebt..


trouwens mijn vroegere badmeester reed motor en had tattoes. hadden we het hier (zwemles)niet eerder over op jouw log, suusaa?

en een verder rondje vrij associeren: (over ruige bonken gesproken)>> wist je al waar dat getattoede traantje bij het oog van gevangenen vandaan kwam? mijn collega heeft in het gevang gewerkt en wist het. maar ik sla een figuur als het al gezegd was. het is ook niet errug leuk ofzo. na ja, als je het nog wilt weten, hoor ik het wel. en dan jij weer.

ohoho>> terug naar het zwembad. weer een hoop info waar je niet van verder komt. gewoon niet meer luisteren joh, naar al dat geklets aan de kant!

schoonzwemster
 
heel herkenbaar... jij kunt dat wel roepen ze ook vaak :) maar misschien vind je het aan die kant van het zwembad wel helemaal niet leuk!
 
en suusaa, wil je het nog weten, over dat traantje...?
 
@Kam: Jaaaaa, ik heb al wel wat uitleggen er over gehad, maar ik ben benieuwd waarmee jij komt!
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?