zaterdag, april 01, 2006

 

schoenen

Of schoenenfrustratie.
Of schoenenmodefrustratie.

Pffff.

Twee dagen loop ik nu al in de stad. Op zoek naar schoenen. Ik heb zo'n beetje elke winkel in de stad twee keer gehad. Ben zelfs bij de veel te dure winkels binnengestapt.

Zonder succes.

In de winkels staan namelijk alleen maar open zomerschoenen, de laatste laarzen en sportschoenen. Waar zijn de degelijke leren damesschoenen? Waarom hebben ze die alleen nog voor mannen? En waarom gaan bijna alle vrouwenschoenen maar tot maat 41? En waarom zijn de schoenen die wel maat 42 zijn zo lelijk?

Het is al heel lang geleden dat ik zo serieus als gister en vandaag alle winkels afgelopen heb op zoek naar schoenen, ik was dus even vergeten dat schoenenshoppen voor mij meestal resulteert in frustratie.

Maar ik MOET echt nieuwe schoenen!

Morgen is het koopzondag.... pffff

Comments:
Maat 42 is ook een heel onhandige maat voor een vrouw :-) Misschien kun je in een speciale winkel voor grote schoenen slagen.
Succes!
 
Ik was juist zo verbaast dat ze zoveel maat 42 verkochten, maar dat was in groningen...
 
En? Ik heb namelijk dezelfde maat en zoek nu al bijna drie maanden naar mooie zwarte concertschoenen...
 
En shoppen via internet?
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?