dinsdag, april 25, 2006

 

toiletteren

Ergens hebben mensen (lees: vrouwen) bedacht dat het hygiënischer is om boven een toilet te gaan hangen zodat hun billen de bril niet raken, in plaats van er op te gaan zitten.

Okee, ik geef toe dat het soms echt niet anders kan,
omdat je echt heel nodig moet,
er geen doekjes en water voorhanden zijn om de bril schoon te maken
en je soms zelfs als die er wel zijn je echt niet zo dicht bij de bril in de buurt wilt komen met je vingers, laat staan met je billen...

Afgelopen week was ik aan het werk in een atelier in Hengelo. Ik heb daar een week geleefd en eerlijk gezegd was er geen moment dat ik het idee had dat de toiletten onhygiënisch waren, totdat een van de atelierleden besloot van wel.

Mijn verstand stond even stil toen ik de eerste keer na haar de deur van het toilet open trok... de bril nat, de vloer nat...

En waarom?
Mijns inziens was de toilet niet vies. Was ze dan misschien zo gewend aan altijd hangen in plaats van zitten dat ze niet meer anders kon?
Of was het water van het doortrekken misschien over de bril gesplashed...? Nee, dat leek me sterk als mij dat de keren er voor niet was gebeurd...
Moest ze dan misschien zo nodig dat ze het niet meer redde om te gaan zitten? Maar had ze dan niet even zelf de rommel op kunnen ruimen?

Elke keer als ik vervolgens weer naar het toilet ging trof ik hetzelfde scenario aan; natte bril en natte vloer... Dus, of ze wachtte elke keer te lang en haalde in hoge nood de bril net niet, of ze was een hanger.


Maar luister nou eens even...

Als je niet in het toilet kunt mikken terwijl je er boven hangt (en in dit geval was er geen rijdende trein in het spel), waardoor je over de bril heen zeikt, doe het dan niet!


Want eerlijk is eerlijk, daar wordt het inderdaad niet hygiënischer van he?!?

Comments:
Ik heb in een studentenhuis gewoond met zo'n hanger. En nat is nog het minste erg...
 
Haha, gelukkig heb ik mijn lunch al gehad.
 
ik ken vrouwen die het ook in een pisbak kunnen pissen zonder temorsen dat is pas echt knap !!
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?