woensdag, mei 31, 2006

 

De daad bij het woord voegen

Vele malen bedacht ik mij al, wanneer ik weer eens een onbestempeld retourtje Hengelo-Enschede in mijn bezit had na gereisde treinreis;"Ik moet het aan iemand geven, iemand zou er nog iets aan kunnen hebben... Aan de andere kant, wat kost nou een retourtje Hengelo... Maar toch..."

Vandaag was de laatste dag dat dit slechts een gedachte bleef. Ik schreef een briefje met daarop: "voor de liefhebber;geldig retourtje Enschede-Hengelo, veel plezier ermee!", toog naar de boekkiosk om de mevrouw twee plakbandjes te vragen, en voila:

voor de liefhebber

Comments:
"En man bijt hond vroeg?" Wie zou u eens op de trein willen zetten?

Volgende keer op de achterkant je email adres zetten, en vragen wie em heeft meegenomen:)

susan jij bent me er 2
 
Ik doe dat ook wel eens. Retourtje Roermond Eindhoven... Maar ik leg het meestal op een randje naast de kiosk. Daar liggen meer kaartjes.
 
@Petra: Ahaa, dat is het betere werk. Hier in Enschede is het niet echt gemeengoed om zoiets te doen, maar wie weet is dit een goed begin...
 
gaaf! ik reis er nu naar toe om hem te gaan gebruiken! leuk!: enschede-hengelo weers eens 'doen'!

z. ;-)
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?