vrijdag, mei 19, 2006

 

ZEA en The Ex

Een hoe heet zo'n ding ook alweer... een euh... dat er heel veel water naar beneden komt... Oh ja, waterval! Dat was het!

Een waterval. Of stortvloed. Of vloedgolf...

van zo ontzettend veel goede muziek en energie dat ik geen moment heb nagedacht over al die dingen die me zo moe maken door de dag heen, zodat ik weer lekker wat opgeladen ben.

Ik zag ZEA en The Ex

ZEA, die me eerst opwarmden. Die me lieten lachen om de hoeveelheid energie die een mens in zich kan hebben, me lieten bewonderen om de manier waarop ze zichzelf konden laten gaan in wat ze deden...

en dan The Ex, die in elk nummer weer zoveel spanning wisten op te bouwen, spanning die soms niet tot ontlading kwam, maar waar ik wel van oplaadde...

Ik heb zin om te knallen, los te gaan, te exploderen!

*Wauw, het onweer wat in de lucht hangt denkt er hetzelfde over*



Comments:
Door onweer en ronken van bus heen hoorde ik een beetje Ex, waarvoor dank.
 
Dat onweer was geweldig hier!
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?