donderdag, juni 01, 2006

 

Paris...

Aaaah! Ik ben echt al twee uur aan het proberen in Parijs en weer terug te geraken. Het lukt niet. Maar ik geef het gewoon niet op. Nu even wel, want ik val bijna in slaap, maar morgenochtend....

Update:
Net om zeven uur opgestaan om het weer te proberen....

Ik ga naar Parijs!!!!!


uitleg:
De Thalys bestaat tien jaar, en wie jarig is trakteert zeggen ze. Aldus kun je online kaarten kopen voor tien euro naar Parijs, en voor tien euro terug. De actie ging vannacht om twaalf uur van start, met als gevolg massale onlinebestellers waardoor de server plat lag. Ik heb het twee uur geprobeerd, en ben dus vanochtend om zeven uur weer opnieuw begonnen, en met succes.
Ik heb nu vier kaarten. En ik hoop dat degene die ik heb bedacht om mee te gaan meegaat, want hij weet het nog niet, maar we gaan naar Parijs! (ik tenminste in ieder geval).



Comments:
wanneer?! en wat probeer je dan precies?!!

z.
 
z.z.z.z.z.z.! vier!


dus.
 
@ z.: 2 voor heen, en twee voor terug
 
o-zo!

ben net eeb-n in hengeloo 'wist,
was leuk!


:-)

wist je trouwens dat een retourtje den haag-antwerpen (om maar wat te noemen) in een luttel tijdsbestek en miniem eurobedragje zo getapt is?! doen dus, (ik)!

zie je,
ergens op de weg.

z.
 
Paris c'est cool.
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?