donderdag, maart 02, 2006

 

wake up call

straatpanorama

Na een dag keihard werken had ik mijn wekker gezet op 10.00 uur. Want ik dacht dat dat wel verstandig zou zijn. Bij 10.00 uur aangekomen had ik zo'n hoofdpijn dat ik besloot mijn wekker de wekker te laten en door te slapen. Om vervolgens om half twaalf de beste wake up call ever te krijgen!

Ik ben in euforie en met een op volle toeren werkend brein.

Ik zal u er later alles over vertellen, maar neem alvast van mij aan dat ik geen beter werkende asperine had kunnen krijgen dan deze!

- En op een goede tweede plaats komt het feit dat mijn buren (
klik en klik) sinds twee dagen zijn verhuisd!)

Comments:
Ik weet nog niet of ik je met de eerste reden moet feliciteren maar gefliciteerd met de tweede dan :)
 
Ik word hier heel nieuwsgierig van. En als je buren verhuisd zijn kun je lekker bijslapen merk ik!
 
De foto maakt nieuwsgierig!
 
Teaser...
 
Later=morgen?
 
nouhhhh!, waaattttt?!!!
 
Een reactie posten

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?